درباره ما

شرکت پیشگام صنعت فرس به منظور به روز کردن صنایع کشور به تجهیزات مدرن فیلتراسیون روغن و سوخت از سال 1384 شروع بکار نموده و با گذشت یکدهه به فضل خداوند توانستیم ضمن ثبت پنج ثبت اختراع در سازمان ثبت اسناد کشور و با فروش صدها دستگاه تصفیه روغن و سوخت به صنایع کشور و منطقه و ایجاد بیش از ده خط تولید فرآورده های نفتی در ایران و عراق شروع قابل قبولی را تجربه کنیم و در برنامه های آتی خود در نظر داریم با تجربه اخذ شده و تقویت مهندسی و تحقیقات و با عنایت به منابع عظیم گازی در ایران و وجود میعانات گازی در کشور و وجود منابع عظیم نفتی منطقه و خصوصا نفت خام سبک عراق به توسعه بخش مینی پالایشگاه و خصوصا موبایل

( FPM= Force  Portable Mini-Refinery) و تکمیل واحدهای تقطیر , شیرین سازی (گوگردزدایی) , کراکینگ در جهت تولید فرآورده های نفتی تحت استانداردهای جهانی اقدام نماییم . تا ضمن سرعت بخشیدن به ساخت و تحویل بتواند در کاهش هزینه ها و زمان اجرای پروژه و سود آوری برای سرمایه گذاران نقش به سزایی را ایفا نماید.

لذا با چشم انداز , ماموریت , ارزشها و استراتژی زیر شروع مجددی را تجربه می نمایم.

چشم انداز :

ما مصمیم به رشد شرکت پیشگام صنعت فرس به یک شرکت منطقه ای با سود آوری 50% و رشد 30% سالیانه هستیم که با :

ایجاد و فروش مینی ریفاینری (تقطیر , شیرین سازی , کراکینگ) تا ظرفیت 9999 بشکه در شبانه روز بصورت پکیج و پیمانکاری

بازرگانی سوخت ( صادرات , واردات , ترانزیت  , سوآپ)

ساخت و فروش سیستمهای فیلتراسیون روغن و سوخت

داشتن یک مرکز تحقیقات در زمینه های فوق

به عنوان یک شرکت نوآور , متخصص , متعهد , تاثیرگذار در بازار و حافظ محیط زیست شناخته شود.      

 

ماموریت:

شرکت پیشگام صنعت فرس با گسترش فعالیت خود ضمن استفاده از مزیت وجود منابع نفتی و ایجاد اشتغال و ارز آوری برای کشور با اجرای سریع , قیمت و سرویس مناسب , آموزش و خدمات پس از فروش به موقع اطمینان را به سرمایه گذاران و مشتریان خود ارمغان می آورد.

ارزش ها:

1) سود آوری شرکت با درآمدی پاک , معقول و منصفانه

2) رضایتمندی مشتری با فروش سیستمهای کیفی و ایمن و برخوردی همراه با صداقت و درستکاری

3) داشتن کارمندانی با عرق سازمانی بوسیله کامیاب سازی و ایجاد انگیزه در بین آنها

4) رازداری وتعهد به سهام داران

5) همکاری وتعامل باتامین کنندگان و رقبا

6) تحول و پویای دائم با تحقیقات و نوآوری

7) همکاری با موسسات خیریه و اجتماعی

8) حفظ محیط زیست

استراتژی ها:

1) استراتژی تولید: نوآوری وخلافیت در محصولات نفتی جدید و مرجعیت بخشیدن به شرکت به عنوان یک شرایط نوآور و متخصص با تحقیقات و یک شرکت معتبر منطقه ای با اخذ نمایندگی فروش و خدمات از شرکتهای معتبر جهانی

2)استراتژی حفظ بازار : تقویت مهندسی , قیمت منصفانه کالا وخدمات ,خدمات پس از فروش , تحویل سریع و به موقع , تامین مواد اولیه و مصرفی و ارتباط بی واسطه با مشتریان

3)استراتژی توسعه بازار : فروش محصولات و خدمات در بازار های جدید , توسعه بخش بازرگانی در منطقه و حفظ کوچکی بازار از طریق اجرای کار از طریق متخصصان, پیمانکاران و نمایندگان

4)استراتژی فروش: در بخش تجهیزات براساس سفارش مشتری و در بخش خرید وفروش با مشتریان باسابقه و مطمئن با حداقل سود آوری

5)استراتژی تامین سرمایه:تنظیم قرارداد بصورت مشارکت در خرید وفروش  وجمع آوری اطلاعات لازم از بازار برای ترغیب سرمایه گزار

تاييديه ها و رزومه ها

تماس با ما

ورود كاربران